lørdag 31. mai 2008

Adjø til mine to lesere...

Det er så typisk meg å gjøre ting ferdig i siste sekund. Sukk... ja, det er vel det jeg gjør nå, gjør meg ferdig. Ord over grind slutter her. Tror jeg.

Føler at prosjektet har gått ganske bra, og det har vært gøy å jobbe med. Flere har gitt positiv respons på det jeg har skrevet. Jeg er ganske stolt over at jeg har fått to faste lesere (uten om læreren min). Takk skal dere ha for oppmuntringen!

Jeg skulle gjerne ha skrevet flere innlegg, for jeg har mange flere ideer og mye musikk og litteratur jeg gjerne skulle ha nevnt. Men jeg er ikke alltid så god på å ta meg tid til ting, det er derfor jeg tviler på at jeg kommer til å skrive videre på denne bloggen. Nå er det ikke lenger noen som sier at jeg er nødt, og det kommer jeg til å savne. Jeg kommer imidlertid ikke til å savne å få oppgaver. Hadde jeg skrevet alle innleggene på eget initiativ, ville nok ting sett ganske annerledes ut. Denne bloggen er i stor gard en skoleblogg. Nå når sommerferien kommer snart, vinker jeg farvel til hele greia.

Men dette betyr ikke at jeg aldri skal blogge igjen. Jeg har funnet ut at jeg liker det. I februar drar jeg til Argentina for å bli der ett år. Da kommer jeg ihvertfall til å starte en ny blogg, det blir en fin måte å holde kontakt med hjemlandet.


Ha det bra for denne gang, jeg kommer tilbake på en eller annen måte.

bilde fra http://flickrcc.bluemountains.net/index


2 kommentarer:

Ingunn sa...

Ikke undervurder deg selv, Ingrid. For det første har du sikkert mer enn to lesere, antagelig minst tre;) og hvorfor slutte å blogge nå? Du er jo så god til det. Ta med deg bloggen ut i verden og hjem igjen. Eller start en ny blogg det neste året, og ta opp tråden her når du er tilbake. Du har jo mistet notatboken din, så da må du ha noe annet i stedet. Uansett hva du velger har det vært moro å følge deg, og jeg leser gjerne mer av det du skriver. Takk for følget!

Ingunn sa...

Ja, nå har jeg lest HELE innlegget ditt før jeg kommenterer det på nytt, og jeg holder fast ved det jeg skrev i første kommentar: Fortsett å skrive! Pliiis!